ח"כ קרעי: "כששודדים אותך אתה לא מתנהג בנימוס"

    המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ קרעי: "כששודדים אותך אתה לא מתנהג בנימוס"

    ח"כ שלמה קרעי התייחס בריאיון ל'קול חי' לחברי הכנסת בקואליציה שמנסים להתנגד למהלכים ממשלתיים כאלה או אחרים: "הם יכולים לדבר וכביכול להתנגד למשהו אבל בסוף הכל עובר, כולם נורבגים והיכולת שלהם להתנגד באמת למהלכים ממשלתיים אפסית"

    צילום: יונתן סינדל / פלאש 90
    13:06
    12.05.24
    נתי קאליש No Comments on אבי יתומים: כשהאדמו"ר קרא ליתום הקטן ונישקו באהבה | תיעוד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ שלמה קרעי שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס להתנגדותו של יו"ר יהדות התורה לחרם על הוועדות: "אולי באמת הוא צודק, הוא חלק מהנהגת ראשי האופוזיציה והם צריכים לקבל שם את ההחלטה. אני חושב שתם פרק ההחרמות נכון להיום כי תם מושב החורף וצריך להחליט מחדש מה עושים במושב הבא".

    "אני מבין שיש פגיעה מסוימת ביכולת שלנו לבלום אותם כשאנחנו מחרימים את הוועדות", אומר קרעי "אבל יש להם רוב מיוחס. תחשוב שבמליאה היו נותנים לנו 15 אצבעות במקום 30, כנראה שהיינו מחרימים גם את המליאה".

    הוא התייחס לחברי הכנסת בקואליציה שמנסים להתנגד למהלכים ממשלתיים כאלה או אחרים: "הם יכולים לדבר וכביכול להתנגד למשהו אבל בסוף הכל עובר, כולם נורבגים והיכולת שלהם להתנגד באמת למהלכים ממשלתיים אפסית".

    ביחס לרמת השיח הירודה בכנסת, אמר קרעי: "כשבאים ושודדים אותך אתה לא מתנהג בנימוס, הם נלחמים ביהדות, עוקרים כל דבר. הזעקות האלה הן כורח המציאות".



    0 תגובות